top of page

Vanliga frågor och svar

Måste jag vara hemma under städningen?
Nej, man kan lämna över nycklar till städerskan. Då skriver vi på ett kontrakt som talar om att vi har tagit emot nycklarna och är ansvariga för dessa under den tiden vi har de.

 

Har ni städmaterial med er? 
All städmaterial som behövs, har vi med oss.

 

Kommer jag att få samma städerska varje gång?
Om du är nöjd med städerskan kommer den städerskan fortsätta att städa hos dig.

 

Kan jag lägga till ytterligare tjänster som inte ingår i standardtjänster?
Ja, kontakta vår kundtjänst och vi hjälper dig.

 

Hur fungerar RUT-avdraget?
Det är vi som ordnar RUT-avdraget. Fakturan som ni får av oss är det priset ni ska betala efter RUT-avdraget. Dock är det ert skyldighet att se till att ni har rätt till RUT-avdraget.

 

Vad händer om jag glömmer att avboka i tid?
Vid sen avbokning debiteras kunden för 2 timmars arbete.

 

Vilka ekologiska rengöringsmedel använder ni?
Vi använder medel som är snälla mot er, ditt hem, och vår natur.
Märken som Ecocover och SODASAN används. 


 

Villkor för nöjd kund-garantin.
Vi har nöjd kund-garanti på våra tjänster. Om du inte är nöjd med resultatet, så åtgärdar vi det. Kom ihåg att kontakta oss så snart som möjligt (senast 2 dagar efter städtillfället) för att garantin ska gälla. 

 

bottom of page